دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 722 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 171 |
تعریف آموزش :
- آموزش از پیش تعیین شده است
- به منظور یادگیری بین دانش آموز و معلم صورت می گیرد
- همراه با کنش متقابل است
- آموزش ابزاری برای یادگیری است
- آموزش بعد بیرونی دارد در حالیکه یادگیری جنبه درونی دارد
- آموزش ممکن است به یادگیری نینجامد
حافظه چیست؟
- حافظه با یادگیری فرق دارد
- حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پایداری که زیربنای یادگیری است
- حافظه شامل پردازشهای مختلفی است که در زمان معینی ثبت می شود
- از نظر رفتار گرایان حافظه همان یادگیری است
- از نظر روانشناسان شناختی ، حافظه با یادگیری فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشی است
تعریف رشد:
- رشد تغییراتی پیوسته و منظم است که در نتیجه گذشت زمان بوجود می آید.
- رشد و یادگیری تأثیر متقابل دارند
- رشد زمینه یادگیری را فراهم می کند و یادگیری هم منجر به رشد بهتری می شود
- یادگیری به تمرین وابسته است در حالیکه در رشد یا تأثیر یادگیری وجود ندارد و یا تأثیر آن کند است.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 596 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 73 |
پــروژه ، عبارت از مجمـوعه اقدامات و عملیات پیچیـده و منحصـر بـه فـردی متشکل از فعالیتهای منطقی و مرتبط به یکدیگـر است که زیـرنظر یک مـدیـریت و سـازمـان اجرایی مشخص ، برای تامین هـدف یا اهـدافی مشخص در چـارچوب بـرنامـه زمـانی و بـودجه از پیـش تعیین شده ای اجــرا می شــود .
- پـروژه ، مجمـوعه ایست از کارهای غیـر تکـراری و مرتبط به هم کـه هریک از آنها مـدت اجـرا ، زمـان شـروع و زمـان خاتـمه معینی دارد .
خصـوصیات یک پـــروژه :
پــروژه از یک مجمـوعه فعـالیت تشکیل میشـود ، بطـوریکه با انجـام این فعـالیتها پــروژه بـه اتمام می رسـد .
- بیـن فعالیتها روابط و وابستگـی یا تقـدم و تـأخــر وجــود دارد.
- فعـالیتها مــرز دار هستنــد ، یعنی پــروژه فـرآینـد گسستـه دارد .
- هـر پــروژه دارای یک نقطـه شــروع و یک نقطه پایان می باشد .
- هـر پــروژه دارای یک هدف مشخص و قابل ارزیـابی است.
- هر پروژه داری یک کیفیت تعریف شده برای اجرا می باشد.
دسته بندی | عمومی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 30 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 43 |
کارفرینی نان
هدف کلی :
اشتغال زایی در سطح کشور با توجه به بالا بودن درصد یکاری و همچنین کسب سود و نیز ارائة بهترین راهها برای تولید و با کیفیت تر نان که باعث رضایت مصرف کنندگان میگردد .
هدف جزیی :
ضرورت تحقیق :
نان یکی از اصلی ترین ماده غذایی خانواده ها است و بخشی از درآمد خانواده را به خود اختصاص میدهد . پس دقت در تهیه و مصرف آن بسیار مهم میباشد . یکی از مهمترین اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشکلاتی است که در تهیه و پخت نان برای نانوایها و خرید و استفادة نانها برای مردم میباشد . ارزان بودن قیمت نان در مقایسه با مواد غذایی مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به این مادة غذایی شده است و همچنین رشد روز افزون و تراکم شدید جمعیت ، تناسب تعداد و پراکندگی واحدهای تهیه و توزیع نلن را نسبت به متغاضیان به هم زده است . و نیز صفهای تولانی نانوایی ها باعث میشود که خانواده ها مبادرت به خریدن بیشتر از مقدار مورد نیاز خود کنند و بخشی از آن را مصرف و مازاد را دور بریزند ، و امروزه استفاده از نان فانتیزی توسط مردم به علل مختلفی چون ، پخت آسان – مصرف صحیح و تقریبا بدون ضایعات و بهداشتی تر بودن این نوع نان نسبت به نانهای تئوری و سنتی بیشتر رایج گشتهاست . در این پروژه هر یک از علل به صورت مشروح بیان شدهخ تا با طرح این مسایل بتوانیم نانهای دیگر را طوری پخت کنیم و راهکارهایی را استفاده کنیم که همانند نان فانتزی از مزایای بیشتری از قبیل پخت با کیفیت و آسان کمتر شدن مایعات و .… برخوردار باشد .
دسته بندی | عمومی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 3050 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر
تاریخچه:
طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر و دفتر فنی که همان تایپ ، تکثیر و چاپ میباشد که مالکیت آن شخصی میباشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر میباشد .
خدماتی که در این مغازه ارائه میشود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی،تایپ ، تکثیر، چاپ، فنری، صحافی، فکس، پرس کارت، رایت سی دی، و... . ساعات کار معقول در این مغازه از ساعت 30/8 تا 30/20 میباشد.
هدف ، ایجاد کسب و کار زود بازده و کسب سود برای گذران زندگی است.
اهمیت این نوع کسب و کار بخاطر نوع خدماتی است که در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یکجا با هم ندارند.
در نتیجه این نوع کسب و کار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.
این بود خلاصه ای از یک محیط کسب و کار کوچک (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تکثیر) که در واقع یک شغل آزاد می باشد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
تاریخچه.............................................................................................................. 1
مشتریان............................................................................................................. 3
مدیریت................................................................................................................ 4
خلاصه ای از شرکت (مغازه).......................................................................... 8
مالیکت شرکت (مغازه)..................................................................................... 8
شروع فعالیت..................................................................................................... 8
جا و مکان شرکت (مغازه)............................................................................... 9
خدمات............................................................................................................... 10
چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12
تکنولوژی.......................................................................................................... 14
خدمات آینده..................................................................................................... 17
استراتژی بازاریابی......................................................................................... 20
پیش بینی فروش.............................................................................................. 24
نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30
نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30
نتیجه گیری....................................................................................................... 34
منابع................................................................................................................... 34