کیان پاورپوینت

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه

کیان پاورپوینت

پاورپوینت,مقاله,پی دی اف,تحقیق,جزوه

پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

یادگیری عبارت است از تغییر نسبتا پایدار در رفتار بالقوه یادگیرنده که در نتیجه تمرین تقویت شده رخ می دهد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 722 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 171
پاورپوینت نظریه های یادگیری در روانشناسی

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

تعریف آموزش :

- آموزش از پیش تعیین شده است

- به منظور یادگیری بین دانش آموز و معلم صورت می گیرد

- همراه با کنش متقابل است

- آموزش ابزاری برای یادگیری است

- آموزش بعد بیرونی دارد در حالیکه یادگیری جنبه درونی دارد

- آموزش ممکن است به یادگیری نینجامد

حافظه چیست؟

- حافظه با یادگیری فرق دارد

- حافظه عبارتست از ثبت نسبتا پایداری که زیربنای یادگیری است

- حافظه شامل پردازشهای مختلفی است که در زمان معینی ثبت می شود

- از نظر رفتار گرایان حافظه همان یادگیری است

- از نظر روانشناسان شناختی ، حافظه با یادگیری فرق دارد چون متأثر از عوامل پردازشی است

تعریف رشد:

- رشد تغییراتی پیوسته و منظم است که در نتیجه گذشت زمان بوجود می آید.

- رشد و یادگیری تأثیر متقابل دارند

- رشد زمینه یادگیری را فراهم می کند و یادگیری هم منجر به رشد بهتری می شود

- یادگیری به تمرین وابسته است در حالیکه در رشد یا تأثیر یادگیری وجود ندارد و یا تأثیر آن کند است.


پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

کوچکترین جزء عملیاتی تشکیل دهنده یک پروژه را که دارای یک زمان شروع، یک زمان پایان، طول زمان، منابع
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 596 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 73
پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه

فروشنده فایل

کد کاربری 23094

پــروژه ، عبارت از مجمـوعه اقدامات و عملیات پیچیـده و منحصـر بـه فـردی متشکل از فعالیتهای منطقی و مرتبط به یکدیگـر است که زیـرنظر یک مـدیـریت و سـازمـان اجرایی مشخص ، برای تامین هـدف یا اهـدافی مشخص در چـارچوب بـرنامـه زمـانی و بـودجه از پیـش تعیین شده ای اجــرا می شــود .

- پـروژه ، مجمـوعه ایست از کارهای غیـر تکـراری و مرتبط به هم کـه هریک از آنها مـدت اجـرا ، زمـان شـروع و زمـان خاتـمه معینی دارد .

خصـوصیات یک پـــروژه :

پــروژه از یک مجمـوعه فعـالیت تشکیل میشـود ، بطـوریکه با انجـام این فعـالیتها پــروژه بـه اتمام می رسـد .

- بیـن فعالیتها روابط و وابستگـی یا تقـدم و تـأخــر وجــود دارد.

- فعـالیتها مــرز دار هستنــد ، یعنی پــروژه فـرآینـد گسستـه دارد .

- هـر پــروژه دارای یک نقطـه شــروع و یک نقطه پایان می باشد .

- هـر پــروژه دارای یک هدف مشخص و قابل ارزیـابی است.

- هر پروژه داری یک کیفیت تعریف شده برای اجرا می باشد.


کار‏فرینی نان

کار‏فرینی نان
دسته بندی عمومی
فرمت فایل doc
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43
کار‏فرینی نان

فروشنده فایل

کد کاربری 4566

کار‏فرینی نان


هدف کلی :

اشتغال زایی در سطح کشور با توجه به بالا بودن درصد یکاری و همچنین کسب سود و نیز ارائة بهترین راهها برای تولید و با کیفیت تر نان که باعث رضایت مصرف کنندگان می‌گردد .

هدف جزیی :

  1. 1. اشتغال زایی
  2. 2. سود آوری
  3. 3. اراعة یک کار مولد
  4. 4. کاهش ضایعات نان
  5. 5. افزایش کیفیت تولید
  6. 6. شکوفایی اقتصادی
  7. 7. رضایت مردم از نان‌های فانتزی


ضرورت تحقیق :

نان یکی از اصلی ترین ماده غذایی خانواده ها است و بخشی از درآمد خانواده را به خود اختصاص می‌دهد . پس دقت در تهیه و مصرف آن بسیار مهم می‌باشد . یکی از مهمترین اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشکلاتی است که در تهیه و پخت نان برای نانوای‌ها و خرید و استفادة نان‌ها برای مردم می‌باشد . ارزان بودن قیمت نان در مقایسه با مواد غذایی مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به این مادة غذایی شده است و همچنین رشد روز افزون و تراکم شدید جمعیت ، تناسب تعداد و پراکندگی واحدهای تهیه و توزیع نلن را نسبت به متغاضیان به هم زده است . و نیز صف‌های تولانی نانوایی ها باعث می‌شود که خانواده ها مبادرت به خریدن بیشتر از مقدار مورد نیاز خود کنند و بخشی از آن را مصرف و مازاد را دور بریزند ، و امروزه استفاده از نان فانتیزی توسط مردم به علل مختلفی چون ، پخت آسان – مصرف صحیح و تقریبا بدون ضایعات و بهداشتی تر بودن این نوع نان نسبت به نان‌های تئوری و سنتی بیشتر رایج گشته‌است . در این پروژه هر یک از علل به صورت مشروح بیان شدهخ تا با طرح این مسایل بتوانیم نان‌های دیگر را طوری پخت کنیم و راهکارهایی را استفاده کنیم که همانند نان فانتزی از مزایای بیشتری از قبیل پخت با کیفیت و آسان کمتر شدن مایعات و .… برخوردار باشد .


وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

فروش در لوازم التحریر
دسته بندی عمومی
فرمت فایل doc
حجم فایل 3050 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

فروشنده فایل

کد کاربری 4566

وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

تاریخچه:

طرحی که برای ارائه تهیه شده در رابطه با یک مغازه لوازم التحریر و دفتر فنی که همان تایپ ، تکثیر و چاپ می‌باشد که مالکیت آن شخصی می‌باشد ودر متراژی حدود 20 متر دایر می‌باشد .

خدماتی که در این مغازه ارائه می‌شود شامل فروش انواع لوازم التحریر، اداری فنی و مهندسی، طراحی، گرافیک فانتزی بازی فکری وسرگرمی ووسایل کمک آموزشی،تایپ ، تکثیر، چاپ، فنری، صحافی، فکس، پرس کارت، رایت سی دی، و... . ساعات کار معقول در این مغازه از ساعت 30/8 تا 30/20 می‌باشد.

هدف ، ایجاد کسب و کار زود بازده و کسب سود برای گذران زندگی است.

اهمیت این نوع کسب و کار بخاطر نوع خدماتی است که در اختیار مشتریان بخصوصی چون دانش آموزان، دانشجویان، و تا حدود افراد عادی قرار می دهد، چون همگان مهارت در امر تایپ ، چاپ، صحافی و تهیه تمامی وسایل لوازم التحریر را در یکجا با هم ندارند.

در نتیجه این نوع کسب و کار از اهمیت خاصی در زمینه فعالیت خود برخوردار است.

این بود خلاصه ای از یک محیط کسب و کار کوچک (لوازم التحریر و دفتر خدمات تایپ و تکثیر) که در واقع یک شغل آزاد می باشد.

فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاریخچه.............................................................................................................. 1

مشتریان............................................................................................................. 3

مدیریت................................................................................................................ 4

خلاصه ای از شرکت (مغازه).......................................................................... 8

مالیکت شرکت (مغازه)..................................................................................... 8

شروع فعالیت..................................................................................................... 8

جا و مکان شرکت (مغازه)............................................................................... 9

خدمات............................................................................................................... 10

چگونگی انجام فروش..................................................................................... 12

تکنولوژی.......................................................................................................... 14

خدمات آینده..................................................................................................... 17

استراتژی بازاریابی......................................................................................... 20

پیش بینی فروش.............................................................................................. 24

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نمودار هزینه عملیاتی...................................................................................... 30

نتیجه گیری....................................................................................................... 34

منابع................................................................................................................... 34